טיפים להובלת דירות

עוברים דירה בחן
השלב החשוב ביותר במעבר דירה הוא בחירת חברה להובלת דירות מתוך מגוון חברות הובלה, שתהיה מקצועית, אמינה ויסודית. בחירה בחברתנו תעזור לכם להפוך את המעבר לחלק, נעים, וללא בעיות לא צפויות שיגרמו לאי נעימויות. עם חברת ההובלות "חן" תיכנסו לביתכם ברגל ימין.

איך בוחרים חברות להובלת דירות טובות ואמינות
אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי קבלת חוות דעת על אמינותה, מקצועיותה ויסודיותה. אנו בחברת "חן הובלת דירות" צברנו המלצות רבות של לקוחות מרוצים וזאת לאחר ניסיון של 15 שנה בתחום (חברת הובלות "חן" קיימת משנת 1993).

טיפים לעוברי הדירה
לפני ההובלה יגיעו נציגי חברת "חן הובלת דירות" לפגישת ייעוץ בביתכם ובו נתכנן בצורה מדויקת את ההובלה, ביחד איתכם כמובן. באותה פגישה נעריך כמה מובילים נצטרך להובלה, מהי כמות הארגזים אותם תקבלו וכיצד תתבצע האריזה. מספר ימים לפני מועד ההובלה ימסרו לכם ארגזים לאריזה. בארגזים אלו תוכל לארוז חפצים אישים. בנוסף לארגזים אלו תוכלו להשתמש בארגזים משלכם כמובן. אנו ממליצים לאחסן את הבגדים במזוודות או בקרטונים גדולים, כאשר את בגדי התליה אין צורך לארוז. ספרים יש לארוז בארגזים קטנים. חשוב מאוד לסמן את הארגזים עם מדבקות ברורות. כלי זכוכית וכלים שבירים יש לעטוף בנפרד. כמובן שלא לשכוח לסגור את הקרטון משני צדדיו. אין לעטוף רהיטים – אנחנו נדאג להם. חפצים גדולים כמו ארונות, פסנתר, מזנונים, שולחנות כבדים, וכדומה ייארזו בעטיפות מגן מיוחדות – אשר ייחודיות להובלות "חן". אם לא רוצים או לא יודעים או סתם לא מתחשק לארוז – תמיד ניתן להתקשר אלינו ואנו נשמח לבצע את העבודה עבורכם. כן, גם את זה אנחנו עושים.

ביום ההובלה חשוב מאוד כי אם אין חנייה פרטית ליד ביתכם החדש יישמר מקום חניה עבור המשאית קרוב לבית. לאחר שתגיע המשאית אל ביתכם החדש יחלו המובילים במלאכת הפירוק וההרכבה של הרהיטים.

אנו בחברת ההובלות "חן הובלת דירות" נעניק לכם שירות מקצועי, אמין ויעיל, עם צוות של מובילים מנוסים, חרוצים וחזקים, אשר יעזרו לכם כל העת. המטרה שלנו היא שכל החפצים יגיעו שלמים לביתכם – זוהי עבודתנו.

ומה עם הביטוח?
כל הובלה שאנו מבצעים מבוטחת עד לסכום של 150 אלף שקל.